اخبار زبان

گروه زبان انگلیسی مقطع متوسطه 1 منطقه 6 تهران

اخبار زبان

گروه زبان انگلیسی مقطع متوسطه 1 منطقه 6 تهران

تفاوتهای بارم بندی ارائه شده در بخشنامه اخیر و بارم بندی قبلی

توجه:           خبر مهم


به اطلاع همکاران عزیز در منطقه 6 میرسانم با مقایسه بارم بندی قبلی که در

وبلاگ ارائه شده بود با بارم بندی که به صورت بخشنامه روز گذشته 92/9/19

در مدارس به رؤیت همکاران رسید، تفاوتهایی دیده شد که به شرح زیر به اطلاع میرسد:


1) در بخش listening در آزمون کتبی پایانی این مطلب ذکر شده که " در اینبخش، متنی توسط معلم خوانده می شود و دانش آموزان پس از گوش دادن به سوالهای مربوط پاسخ خواهند داد. "


پس یادتون نره 2 تا عروسک  با خودتون سر کلاس ببرید و مکالمه بین 2نفر رو با عروسکها به بچه ها حالی کنید، چون طبیعیه خودتون نمیتونید نقش 2 نفر رو بازی کنید دیگه. یه کار دیگه هم میتونید انجام بدید، صداتون رو نازک و کلفت کنید که بچه ها بفهمن کی داره چی میگه.ولی خیلی ضایع میشه چون بچه ها ممکنه سر جلسه از دیدن عروسکها یا صدای نازک و کلفت شما خنده شون بگیره. اصلاً به نظر من قبل از امتحان با کمک یکی از دانش آموزان مکالمه رو بازخوانی و ضبط کنید و از اون دانش آموز قول بگیرید که سوالهارو لو نده. اگر هم خواستید از همسر گرامی کمک بگیرید فقط قبلش تلفظهارو باهاش تمرین کنید که آبروریزی نکنه. اگر باز هم نشد بیایید اداره تا من خودم کمکتون کنم و  2 تایی با هم مکالمه تون رو بازخوانی کنیم و در انقلاب به عنوان سی دی کمک درسی بفروشیم 


2) نمره آزمون کتبی، مجموع ارزشیابی مستمر و ارزشیابی پایانی تقسیم بر 2 خواهد بود.


3) و از همه مهمتر این که " نمره نهایی درس زبان خارجه مجموع نمرات آزمون شفاهی (20 نمره) به اضافه آزمون کتبی (20 نمره)تقسیم بر 2 " خواهد بود.


4) واما امتحان شهریور:

مجموع 2 نمره شفاهی ( آزمون شفاهی مستمر تقسیم بر 5) به اضافه 16 نمره کتبی ( 8 نمره Listening به اضافه 8 نمره  ‌Reading & Writing)


نظرات 1 + ارسال نظر
سرگروه تهران پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 22:09

دوستم خیلی زرنگی از آب گل الود حوب ماهی میگیری و زود راه بارار سیاه کمک درسی رو پیدا می کنی

ماییم دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.