اخبار زبان

گروه زبان انگلیسی مقطع متوسطه 1 منطقه 6 تهران

اخبار زبان

گروه زبان انگلیسی مقطع متوسطه 1 منطقه 6 تهران

به اطلاع همکاران گرامی میرساند لوح فشرده آموزش معلمان که دفتر تالیف قولش رو داده بود و حاوی توضیحات آقایان دکتر علوی مقدم و دکتر خیرآبادی ، از مولفان کتاب زبان انگلیسی پایه هفتم ، میباشد در تاریخ 92/10/14 توسط رئیس بزرگوارمون سرکار خانم بزرگی عزیز به دستم رسید و در اسرع وقت به مدارس ارسال میشه. امیدوارم ابهامهات باقی مانده تون رو برطرف کنه.

مطالب ارائه شده توسط آقای دکتر نیکوپور در مجمع اول

«جدید»  

اینهم 2 نمونه از سوالات مربوط به llistening و reading & writing و خلاصه صحبتهایی که آقای دکتر نیکوپور در اولین مجمع زبان انگلیسی منطقه 6 ارائه نمودند:


نمونه سوال listening 1

نمونه سوال 2 reading & writing


خلاصه صحبتهای آقای دکتر نیکوپور در مجمع اول





برگزاری دومین همایش آموزشی و توجیهی دبیران پایه هفتم

بدین وسیله به اطلاع می رساند گروه تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه اداره کل در نظر دارد به منظور آشنایی دبیران زبان انگلیسی با روش های یاددهی  متناسب کتاب جدید  پایه هفتم دومین همایش آموزشی و توجیهی ویژه ی دبیران پایه هفتم را برگزار نماید.

مقتضی است به نحو مطلوب به دبیران محترم اطلاع رسانی گردد.

زمان  : شنبه 92/10/14  ساعت 12- 8:30 

مکان :  سید خندان -  خ شهید کابلی ( خ دبستان ) - ک شهید حمیدی - اداره آموزش و پرورش منطقه 7 -
سالن اشراق 

تکثیر لوح فشرده آموزش معلمان

اطلاعیه دفتر تالیف:

به اطلاع همکاران گرامی میرساند لوح فشرده آموزش معلمان که حاوی توضیحات و تبیینات  آقایان دکتر علوی مقدم و دکتر خیرآبادی ، مولفان بسته آموزشی زبان انگلیسی پایه هفتم ، میباشد به پیوست نامه 20675/1/101مورخ 12/9/92 به ادارات کل استانها ارسال شده است که باید تکثیر و در اختیار مدارس و همکاران قرار گیرد.



توضیح: ما همچنان چشم به راهیم ولی نمیدونیم cd چرا هنوز به دستمون نرسیده!!!

آخرین نمونه سوالات دفتر تالیف

طی صحبتی که با همکاران داشتم، مدیران مدارس تا 92/9/20 سوالات پایانی را از دبیران تحویل گرفته بودند و به همین دلیل حاضر نشدند قبل از امتحان پایانی، نمونه سوالهای خود را به جهت ترس از لو رفتن سوالاتی که با بدبختی طراحی کرده بودند، در پاسخ به فراخوان اداره کل بفرستند که من واقعاً بهشون حق میدم. اونقدر توی کلاس ضمن خدمت به بنده های خدا گفتم نترسید! test book پایه هفتم در راه است که وقتی چاپ نشد از خجالت مونده بودم چی بگم. به نظر شما وقتی انتشارات X در تابستان حتی زودتر از برگزاری دوره تربیت مدرس کشوری، کتاب کمک درسی چاپ میکنه، چرا باید کتاب تست که مهمتر و کاربردی تر بود و نگرانی همکارها رو در مورد آخرین مرحله فرایند تدریسشون یعنی ارزشیابی برطرف میکرد، به خاطر ترس از اینکه فلان انتشارات سوالها رو به نام خودش چاپ نکنه، به چاپ نرسید ولی انتشارات باحال Y پیامک زد که کتاب نمونه سوالهای استاندارد رو در سایتمون ببینید. به نظر شما عجیب نیست؟!!! حتی از گوشه و کنار شنیدیم آمار دبیرانی که به خاطر استرس ناشی از تغییرات کتاب افسرده شدن و دارو مصرف میکنن قابل توجهه. کی باید جوابگو باشه؟ واقعاً کی صدای مارو میشنوه؟ مدام اصرار کردیم نمونه سوال استاندارد به ما نشون بدید ولی هیچکس تره هم برامون خورد نکرد چه برسه به اینکه حداقل بگن چه سوالاتی استاندارد نیست. شنیدیم spelling اصلاً توی پایه هفتم مطرح نیست ولی توی یکی از نمونه سوالهای پیشنهادی دفتر تالیف، جای خالی برای نوشتن کلمه توسط دانش آموز، داده شده. والا هرکی جای ما بود تاحالا حسابی گیج و منگ شده بود که بالاخره حرف کی درسته.

نمیدونم چرا در عصر انفجار اطلاعات نباید در مورد کتاب جدیدالتالیف، اطلاع رسانی صحیح انجام بشه.

من به عنوان سرگروه منطقه از همکارهام حمایت میکنم تا حداقل بنده های خدا دلشون خوش باشه که یکی هست حرفشون رو بشنوه. با این تفاصیل این نمونه سوالها که میبینید، در واقع نوشدارو بعد از مرگ سهرابه  و نمیخواستم توی وبلاگ بذارم ولی از قدیم گفتن ماهی رو هروقت از آب بگیری فرقی نداره  بگذریم. انشاله یه روزی همه چیز درست میشه. دعا کنید.


فایل  نمونه سوالات نوبت اول   (27/9/92)

فایل  نمونه سوالات نوبت اول Sample Test 2 Listening س (25/9/92)

فایل نمونه سوالات نوبت اول Sample Test 2 R & W س (25/9/92)

فایل نمونه سوالات نوبت اول Sample Test 3 Listening س (25/9/92)

فایل نمونه سوالات نوبت اول Sample Test 3 R & W س (25/9/92)

فایل نمونه سوالات نوبت اول Sample Test 4 Listening س (25/9/92)

فایل نمونه سوالات نوبت اول Sample Test 4 R & W س (25/9/92)